Nemmere fakturering med e-conomic

Med e-conomic bliver det nemmere at holde styr på økonomien og bogholderi! E-conomic er et nemt og intuitivt værktøj, der tilpasses den enkelte, uanset erfaring!

e-conomic logo - GlobeIT
GlobeIT - e-conomic for virksomheder

4 nemme trin, så har du bedre økonomi

01.
Opstart

Efter vi har haft første møde og aftalt forløbet, skal dit e-conomic system tilpasses dine behov. Vi får styr på dine processer og taler kundedata, kontoplan, fakturalayout, så vi er klar til den endelige implementering.

02.
Implementering

Vi ved nu, hvordan din kontoplan skal se ud og hvor din kundedata ligger, og implementeringen kan gå i gang. I denne fase opretter varegrupper og varelinjer, så du er klar til at tage dit system i brug.

03.
Uddannelse

Jeres e-conomic er nu blevet sat op og er egentlig klar til at gå live, men er I det? GlobeIT viser hvordan systemet skal fungere, så I er klar til at håndtere faktureringen selv efterfølgende.

04.
Support

Støder i på nogle problemer hen ad vejen?
Heldigvis har GlobeIT’s kunder fri support via mail eller telefon. Er der større opgaver, som I ikke har tid til, kan vi også tilbyde konsulenttimer.

Meget mere end bogføring

e-conomic byder på meget mere end fakturering, men tilbyder også en række tilføjelsesprogrammer og en app store. Det betyder endnu mindre administration og mindre besvær. Hos e-conomic kan du derfor udvide din platform, når nye behov melder sig.

Fakturering

Med e-conomic bliver fakturering let. Opret og send fakturaer på ganske kort tid ved hjælp af skabeloner i systemet. Tilføj ekstra funktioner op optimer dine arbejdsgange

Bogholderi

Du kan håndtere en lang række aktiviteter, herunder bl.a. dit finansbogholderi, momsregnskab, debitorbogholderi, daglig opdatering af valutakurser, automatisk valutahåndtering. Og du kan til enhver tid eksportere din data til Excel og arbejde videre med det der.

Rapportering

Rapporteringsmodulet giver dig brugbare økonomiske tal; bl.a. resultatopgørelse, nøgletal, omsætningsstatistik og kreditorsaldoliste.

Ekstra funktioner og apps

e-conomic tilbyder en lang række ekstra funktioner og apps, blandt andet automatisk abonnementsopkrævning og MobilePay Invoice. Disse er medvirkende til at systemet bliver skræddersyet således at det passer perfekt til din virksomheds behov.