Nemmere fakturering med e-conomic
Med e-conomic bliver det nemmere at holde styr på økonomien og bogholderi! E-conomic er et nemt og intuitivt værktøj, der tilpasses den enkelte, uanset erfaring!


4 nemme trin, så har du bedre økonomi
01.
Opstart
Efter vi har haft første møde og aftalt forløbet, skal dit e-conomic system tilpasses dine behov. Vi får styr på dine processer og taler kundedata, kontoplan, fakturalayout, så vi er klar til den endelige implementering.
02.
Implementering
Vi ved nu, hvordan din kontoplan skal se ud og hvor din kundedata ligger, og implementeringen kan gå i gang. I denne fase opretter varegrupper og varelinjer, så du er klar til at tage dit system i brug.
03.
Uddannelse
Jeres e-conomic er nu blevet sat op og er egentlig klar til at gå live, men er I det? GlobeIT viser hvordan systemet skal fungere, så I er klar til at håndtere faktureringen selv efterfølgende.
04.
Support
Støder i på nogle problemer hen ad vejen?
Heldigvis har GlobeIT’s kunder fri support via mail eller telefon. Er der større opgaver, som I ikke har tid til, kan vi også tilbyde konsulenttimer.
Meget mere end bogføring
e-conomic byder på meget mere end fakturering, men tilbyder også en række tilføjelsesprogrammer og en app store. Det betyder endnu mindre administration og mindre besvær. Hos e-conomic kan du derfor udvide din platform, når nye behov melder sig.